onsdag 22. desember 2010

God JUL!

 London- Heathrow. Takk for at jeg er heime! Det var koselig i London sett bort i fra fremkomstmidlene der nede. Musikalen Wicked var moro og bra. Covent Garden var koselig. Primark hadde hyggelige priser. Tapas resturanten (husker ikke navn) hadde god mat og stemmingnen var god. Gjestfriheten var storartetet som vanlig hos familien Liborg avdeling London. Night Garden- barneserie, var en slager blandt store og små. Oyster cardet var praktisk, og det eneste som fungerte optimalt når det kommer til kollektivtrafikk. Reisefølget var supert. Dette var kort oppsummert en hyggelig tur.
 
Både meg og kofferten kom vel heim. Inni kofferten hadde jeg ny innkjøpt fimoleire. Denne var ikke lenge urørt. Resultatet finner du på epla.no/shops/fiint. Nå har jeg roser i brunt, rosa, organge og gult. Se bilder nedenfor. De er forsalg på eplashopen min.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar