lørdag 4. desember 2010

Det lukter juleferie, sterkere og sterkere!

Det er noen lukter som begynner å bli mer og mer eksamensrelatert enn julekosrelatert. Men dette er siste førjulstid med lesehelger og hjerne-eksamens-tornartoer. Hurra for at det snart er jul og juleferie. Neste år er det andre (lucia)boller. Men oppi all eksamensstrev koser jeg meg med is a mæ smykker. Jeg har laget noen nye smykker. Jeg sier uhuuu og burrrrburr.. Duer og ugler med andre ord, evt med bare med ord. Disse dyra må fint vente med fotosesion litt til. Men når det er unnagjor, da skal det komme noen nye smykker ut på epla.no. Ja, jeg har laget noen nye ringer også forresten. Det er bare å vente i spenning. Hvis du stikker innom på leilighetens (the golden clam) årlige julestumtjenerfest kan du nok få anledning til å shoppe noen julegaver. Så VELKOMMEN om du er på julegavejakt eller julestemmningjakt TIL JULESTUMTJENERFEST DEN 15. DESEMBER i kveldinga en gang!
Ha en fiin adventstid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar